dvdrip + Fedora

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Únor 25 06:53:26 CET 2004

Dobrý den, narazil jsem na problém se subj. Systém má nainstalované
veskeré aktualizace a soucasne program dvdrip a veskere jeho zavislosti
jsou v nejaktuálnejsich verzích. Vse se tvárí, ze je vse OK nicmene
naripovane avi ma velikost 2kB. Orez nedavam zadny, tedy nechavam v
puvodni velikosti, zkousel jsem zmenu kodeku z divx4 na xvid nicmene se
stejným výsledkem. Výslednou velikost mam nastavenou na 2 disky po 700 MB.
Dokonce i prevod trva stejne dlouho jako v dobe kdy to fungovalo OK - tedy
neco kolem 4, 5 hodin. Vse je bez chybových hlásek a to jak v nastaveni
tak i pri behu programu, proste tvárí se to jak má, jen ten výsledek :-(
Nenarazil jste nekdo na podobny problem? Pripadne nejaka rada na co se
zamerit by se hodila. S díky RT