/home/... vs. prava

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Únor 25 08:43:16 CET 2004

On Wed, 25 Feb 2004, Zdenek Mazanec wrote:

> Mam na mysli predevsim zadavani jobu, jejiz doba behu je vetsi nez perioda
> spousteni. Zvlaste v pripade, kdy pracuji s temi saymi daty. Takovych
> pripadu jsem uz nekolik zazil, a proto crona nikdy vice beznym lidem.

Tohle dokazou vyresit ty limity. Tim je system v suchu a dal uz to je
problem ten uzivatelu, ze jsou to trubky a tohle neumi osetrit.

> No nevim, mozna mate pravdu. Je mozne, ze uzivatele maji velmi
> selektivni znalosti. Osobne mi prijde divne, aby existoval clovek, co si
> pusti crona na pocitaci x a z nej pomoci ssh poustel joby na pocitaci y
> a zaroven netusil co je msec (a nebo aby nebyl schopen jej vysledovat z
> projevu v systemu). Pripoustim ale, ze takovi mohou existovat.

No vidite, ja cron i ssh pouzivam uz peknou radku let, ale o existenci
msecu jsem se dozvedel pomerne nedavno (kdyz kolega narazil prave na to,
ze mu neco menilo prava). A priznam se, ze na systemu, na kterem bych
nemohl cist logy, bych jen velmi obtizne prichazel na to, co se deje.

Co je prosim vas tak magickeho na pouzivani cronu? Mam par kamaradek,
ktere si pomoci cronu nechaji posilat upozoneni, kdy si maji vzit
antikoncepci. Rozhodne ani jednu nepovazuju za nejakeho unixoveho guru :-)

> No, ja zase neslysel jediny proti ;-)

Treba ten denicek uzivatele, co posilal Pavel Kankovsky.

> Castecne mate pravdu. Nicmene on hlasite krici _a zaroven_ se pokusi o
> napravu. je na adminovi, zda mu nejak systemove pomuze nebo nikoliv. Kde
> je tedy problem?

Nebyl jste to vy, kdo prohlasoval, ze prave ty zmeny prav se neposilaji
mailem, ze je jich tolik, ze by z toho adminovi hrablo?

-- Honza Houstek