acpi user interface pro desktop (a Fedora)

Karel Babka dekls na volny.cz
Středa Únor 25 12:23:38 CET 2004

On Tue, Feb 24, 2004 at 10:31:47AM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:

> Můžete :)

Omlouvám se,

měl jsem namysli, můžete-li se do zdrojového balíčku resp. zdrojového
adresáře mrknout, je-li tam domovská stránka, nebo ftp, a poslat mi
tuto informaci, protože Fedora tento příkaz v distribuci neobsahuje a
na fs.net jsou jen klienti začínající na 'k', 'g' ci 'wm', tedy klikací.

Díky

--
Ing. Karel Babka		+420 377 430 586
DEKL&syn software		+420 606 268 746