shanim plysoveho tucnaka kde se da sehnat

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Únor 25 15:11:53 CET 2004

"Martin Kysela" <bugtraq na centrum.cz> writes:

> Na Linuxzone.cz vychazi pravidelne recenze zahranicni linuxove
> literatury. Tyto knizky je pak mozno koupit v Internetovem knihkupectvi
> Marecek (http://marecek.kup.to).

  Ale to je stejné jako u všech prodejců. Například kniha
Understanding linux kernel tam stojí 1.1415 ,-Kč a na Amazonu ji mám za
900,-Kč. Připočtu-li poštovné, stojí mě cca 1000,-Kč. Už teď se mi to
vrátilo (400,-Kč) a to jsem si objednal třeba jenom jednu knihu ...

  Konec diskuse na toto téma ... Kdo může ať si objednává na
Amazon US :)

--
Robert Vojta