Dvojita linka do internetu a PRICHOZI provoz.

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Únor 25 17:30:01 CET 2004

On Wed, Feb 25, 2004 at 03:15:14PM +0100, Petr Kincl wrote:

> To je pravda, ale vyse uvedene pocita s tim, ze to budou adresy z rozsahu
> toho providera. Ale pokud to budou adresy kdekoliv jinde, ktere ale
> prijdou pres toho daneho prividera. Existuje k nim teoreticky dvojita
> cesta! Ma to reseni?

Jestli jsem to dobře pochopil, situace je taková, že máte router, který
je připojen ke dvěma ISP. Ten link, který jsem uvedl, přesně tuto situaci
řeší pro pakety pocházející z routeru. Pro pakety pocházející z počítačů
za routerem je to ještě jednodušší. Buď mi takové adresy odroutují do
Internetu oba provideři a pak je jedno, přes kterého to odejde, nebo
jen jeden, a pak přidám pravidlo, které na základě zdrojové adresy vybere
toho správného. Pokud by se jednalo o situaci, kdy už ten počítač ve
vnitřní síti má dvě adresy (každá z rozsahu jednoho providera), pak je
to totéž jako v tom odkazu, pouze na tom příslušném počítači místo routeru.

                                                          Michal Kubeček