Sendmail, nelze se pripojit na pop3

Martin Kriz martinkriz na iol.cz
Středa Únor 25 20:49:10 CET 2004

> Tohle tedy neni vubec normalni, ani u toho sendmailu. Leda
> mozna na hodne slabem zeleze za husteho provozu.

Prosel jsem kde co ale podarilo se mi najit problem v tom ze jeden z
nameserveru v souboru etc/resolv.conf nebyl funkci
ted tedy vypada soubor takhle
nameserver 127.0.0.1
nameserver 66.79.160.3

zpomaleni (dost drasticke) se tyka hlavne MTA sendmail a sm-client (start
sluzby trva opravdu hodne dlouho, 2min)
pop3 - to je spoustene prez xinetd a ssh login na server bezi uz normalne
(pomohlo odstraneni vadneho nameserveru serveru a pridani 127.0.0.1)

v /var/log/messages neni nic vysvetlujiciho

vysledek prikazu "service sendmail restart"
Feb 26 04:39:03 host sendmail: sendmail shutdown succeeded
Feb 26 04:39:03 host sendmail: sm-client shutdown succeeded
Feb 26 04:41:03 host sendmail: sendmail startup succeeded
Feb 26 04:42:03 host sendmail: sm-client startup succeeded

apache bezi bez problemu, firewall jsem radsi vypnul, iptables jsou prazdne

jeste v souboru hosts by mohl byt problem, ted je tam toto:
# Do not remove the following line, or various programs
# that require network functionality will fail.
127.0.0.1		new localhost.localdomain localhost
66.79.xx.xx	host

diky za odpovedi

Mak