SAMBA 3.0.2 nevidi sama sebe

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Čtvrtek Únor 26 10:27:22 CET 2004

Těžko říct. Mám instalovanou 3.0.2 ale jako PDC a browsing (to je ten
problém) funguje. Wins zatím nemám vyzkoušený ale řekl bych, že to je do
budoucna to pravé ořechové.
Trochu bych váhal nad těma dvěma interface (není tam nějaký konflikt
sítí/masek ?) - chtělo by to zprůhlednit situaci pokusem třeba bez eth0:0
(ale možná je to blbost).
Možná je jen potřeba nějaký čas počkat, než to windousím stanicím dojde ...
Když ani dlouhé čekání nepomůže, zkusil bych zjistit takové věci jako kdo je
master browser skupiny a co odpovídá na dotazy. Ale je to Mrkvosoftí
alchymie, takže asi běh na dlouhou trať.

Hodně štěstí

M.V.