ALSA VIA8233 bez zvuku

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 26 10:36:53 CET 2004

Dobry den,

On Wed, Feb 25, 2004 at 11:52:09PM +0100, Milan KUNDRAT wrote:
> On St 25. Február 2004 23:37, si napísal:
> to som samozrejme skusal :-)
> a skusal som prehravat aj pomocou mpg321, ogg123 a ja neviem pomocou coho
> este ...

zkuste jeste kouknout do alsamixeru, zda mate odmutovane
jednotlive kanaly (to poznate tak, ze na jednotlivych sloupcich
nebudete mit pismenka MM). Pokud tam ty pismenka mate, zkuste na
tom kterem sloupci stisknout klavesu 'm', cimz to odmutujete
a melo by to hrat. Me to hraje OK a konfiguraci mam velmi
podobnou.

> --
> Milan KUNDRÁT

Zdravi