ktory notebook

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Pátek Únor 27 07:50:14 CET 2004

dobry den
protoze firma kde pracuji, prodava acery notebooky, taxem nedavno
zkousel jen tak pustit na jednom aspiru 1300 (pro priklad) knoppix 3.2.
mel problem i nabootovat, ale to jsem zvladnul.
detekce hardware dopadla priserne, ale mozna se to uz podarilo s novymi
jadry dotahnout. nezdetekoval ani grafiku ;-(
doporuceni ktere mi z toho vyslo, je, ze linux nebude mit vetsi problemy
s opravdu moderni distribuci (fedora like), ale asi bude trebo
dokonfigurovat spoustu veci kolem ovladacu. u 64bitoveho urcite ;-)
mohl bych novy knoppix, ktery tu mam pustit zase na nejakem tom aceru,
kdyz bude zajem a poreferovat.
zdravi martik

--
Martin Dvorak, technicka podpora