Samovolny reboot desktopu - mdk9.1 [long log]

Petr Vlk Cizek Petr.Vlk.Cizek na seznam.cz
Pátek Únor 27 08:07:24 CET 2004

> Pustte pres vikend radeji tohle: burnBX burnMMX burnP6

Tak jsem pres vikend (a vlastne cely tyden) poustel stridave CPUburn a Memtest
a  zadny  problem.  Jeste  predtim  jsem  vytahal  vse co vytahat slo (pameti,
procesor,  karty)  a  pokusil se otrit  kontakty.  Problem  bych  povazoval za
vyreseny, pokud se bude opakovat koupim novy zdroj.

Dekuji za vsem za cas, ktery mi venovali.

Petr