Ako zfunkcnit multimedialne klavesy v KDE spolu s KDE Keyboard tool? was: hotkeys zamrza

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pátek Únor 27 10:16:47 CET 2004

Zdravim vsetkych.
V predchadzajucom maily som popisoval problem, ktory mi nastal, ked som
sa snazil rozbehnut program hotkeys na ovladanie multimedialnych
klaves mojej klavesnice. Skratka po urcitom case prestal odpovedat a ja
som ho mohol maximalne zrestartovat.
Odvtedy som vsak nezahalal a hladal v com je problem. Zistil som, ze
tento problem nieje obmedzeny iba na hotkeys, ale aj na ine programy
spravujuce multimedialne klavesnice (lineak, xbindkeys). Vyskusal som aj
postup z clanku:
http://www.abclinuxu.cz/clanky/ViewRelation?rid=53080
ale problem sa nevytratil. V clanku bolo vsak spomenute, ze pruser
nastava, ak mame este zapnute aj KDE Keyboard tool na prepinanie
medzi keyboard layouts. A ejhle, naozaj problem s hotkeysami,
(xbindkeysami, linakom) je naozaj v tomto malom programku od KDE.
Po jeho vypnuti mi ani jeden z tychto programkov uz nezamrza. Ibaze,
vypnutie keyboard toolu nepovazujem za riesenie. Totizto som moc
zvyknuty pouzivat aj slovenske rozlozenie klaves (pri pisani diakritiky,
mi vlastne nic ine neostava) a bez US layoutu sa moc daleko tiez
nedostanem, cize prepinanie klaves je nevyhnutnostou.
Neviete teda niekto ako zosuladit spolunazivanie tychto dvoch programov?

Vopred dakujem

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG