modul ide-scsi hlasi chybu pri mountu CD

Karel Babka dekls na volny.cz
Pátek Únor 27 13:18:54 CET 2004

Zdravim,

Provedu:
root na drake ~ >mount -t iso9660 /dev/hdb /mnt/cdrom

Dostanu:
ide-scsi: hdb: unsupported command in request queue (0)
mount: chybny typ ss, chybny pepína, chybny superblok na /dev/hdb
       nebo píli mnoho pipojenych systém soubor
       (could this be the IDE device where you in fact use
       ide-scsi so that sr0 or sda or so is needed?)

/var/log/messages:
<cut>
kernel: Kernel command line: ro root=/dev/hda3 hdb=ide-scsi  vga=791
kernel: ide_setup: hdb=ide-scsi
</cut>
<cut>
kernel: hda: WDC WD400BB-00GFA0, ATA DISK drive
kernel: hdb: TEAC DW-548D, ATAPI CD/DVD-ROM drive
kernel: blk: queue c03bebc0, I/O limit 4095Mb (mask 0xffffffff)
kernel: ide0 at 0x1f0-0x1f7,0x3f6 on irq 14
</cut>

HW bude v poradku, z CD lze nabutovat, tez ve woknech normal.  Fedora
C1, jadro 2.4.22-1.2149.nptl a jeste asi pet dalsich, vse marne. Jeste
vcera to slo, sestavoval jsem jadro, zdroje byly na CD. Po zavedeni
jadra jsem uz nenamontoval, navrat ke staremu jadru napomaha - asi to
nesouvisi

V cem to vezi?
Diky.

--