samba a XP - prihlaseni do domeny

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Sobota Únor 28 13:24:10 CET 2004

Ondřej OMYL Mach wrote/napsal:
: > > > > mam problem s prihlasenim WinXP SP3 do domeny na server Samba (2.2.3a).
: > > no me to beha v pohode, provedl jste upravy registru (viz dokumentace k
: > > sambe).
: >
: > A beha 2.2.3a? Nemate alespon 2.2.7? Pouzivate rouming profiles?
: mam 2.2.3a na Debian/Woody, pouzivam Wins,NTdomenu,netlogon,rouming
: profiles. (na konci predchoziho mel byt otaznik ;-( ).

    2.2.3a proti mi XP chodí, použil jsem návod na

Chcete-li se registrovat:
http://www-106.ibm.com/developerworks/eserver/tutorials/samba.html

Nechcete-li se registrovat:
http://www-106.ibm.com/developerworks/eserver/tutorials/samba/