synchronizace casu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Sobota Únor 28 20:50:01 CET 2004

Petr Stehlik wrote/napsal:
: V So, 28. 02. 2004 v 17:24, Matous Jan Fialka píše:
: > On 28/02/04 15:39 +0100 or thereabouts, paolo.d na dopita.cz wrote:
: > > Jak prosim nastavit (prikaz) synchronizaci casu PC v MDK 9.2 pres
: > > internet a na ktery casovy server je to nejlepsi. Nejak se mi posledni
: > > dobou opozduje, stacilo by dat do cronu 1x za den.
: >
: > pouzijte ntpdate :)
: >
: > V /etc/cron.hourly
:
: Matne si vybavuju, ze ntpdate se takto pouzivat nema, ze jsou spravci
: NTP serveru vztekli. Doporucil bych ntpdate do startup skriptu
: (synchronizovat cas akorat pri startu systemu), a pak balicek ntp-simple
: (ten obsahuje daemon, ktery udrzuje cas presny porad).

   Rozjíždí-li se čas deterministicky (většinou ano) a nepotřebujete-li
čas v řádu mikrosekund (většinou nepotřebujete) a nechcete-li trápit
cizí NTP server, může stačit ntpdate, hwclock a /etc/adjtime (man
hwclock).   Pokud některý z předpokladů neplatí, stejně doporučuji
k přečtení, je to velmi zajímavé čtení...  Ale to už tady také zaznělo.

   S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>