synchronizace casu

Jakub Maa01 Jirků maa01 na sosacek.org
Neděle Únor 29 14:06:23 CET 2004

On Sun, Feb 29, 2004 at 01:55:30PM +0100, mak wrote:
> Ja bych se k otazce pripojil. Potreboval bych nastavit na serveru urcitou
> casovou zonu, treba MST (UTC-07).

To by melo jit prikazem tzconfig.

> mak
>
> Jak prosim nastavit (prikaz) synchronizaci casu PC v MDK 9.2
> pres internet a na ktery casovy server je to nejlepsi. Nejak
> se mi posledni dobou opozduje, stacilo by dat do cronu 1x za den.

Stahnete si program ntp a budto si nechejte bezet ntp demona ktery
bude cas nastavovat sam, nebo si pridejte do cronu, nebo pri startu
ntpdate.

Jako casovy server doporucuji ntp.cesnet.cz, jejich seznam naleznete
na www.ntp.org

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na sosacek.org>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty