HW-MP3 player iRiver 380T

termit draq termit_draq na centrum.cz
Neděle Únor 29 23:35:34 CET 2004

ondrakr wrote:

>DD
>Rad bych se zeptal jestli nekdo zprovoznil IRIVER iFP-380T na Linuxu. S novym
>firmware by mel prehravat i vorbis. Ale je zase potreba udajne nejaky
>proprietarni SW na pretahovani dat do toho prehravace :-/ Nechapu proc, copak
>se to nemuze chovat jako normalni flash disk ?
>
>dik za kazdou informaci

nevim, jestli jsem az tak pochopil dotaz, ale odpovim na to co si
myslim, ze se ptate :)
ja mam iRiver 180t, jestli se nepletu...a sw potrebujete...je prilozeny
na cd a samozrejme jen pro windoze....nicmene nehazet flintu do zita a u
kamarada, kolegy nebo tak neco pokud onen OS nevlastnite, si stahnete
novej firmware z oficialnich stranek...jsou tam dva druhy...upgrade toho
puvodniho a novej smer UMS (usb mass storage)...ja mam asi ums1.0 nebo
tak neco...pomoci onoho sw na cd si to upgradnete a mate to jak normalni
flash...jedinej problem, kterej sem resil byl ten jak to namontovat v
linuxu...trosku nestandartne se totiz hlasi jako sda, sdb, atd. a ne jak
sem ja cekal sda1, sdb1, atd...doufal ze jsem odpovedel aspon priblizne
na to co vas trapi...kdyztak se ptejte dal :)
jinak sem vcelku spokojen...co se kvality reprodukce tyce, nema
chybu...(to je trosku OT)