kde se nastavuje gamma monitoru?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Leden 1 10:13:37 CET 2004

Oak napsal(a):

> KGamma je samozřejmě součástí KDE, pokud ji nemáte, chybí Vám asi nějaký KDE
> volitelný balíček.
>
> Je mnohem pohodlnější než XGamma a hlavně při posouvání slideru hned vidíte
> výsledek.
>
> Zdraví Oak

No já taky KGamma nemám a z kde mám snad všechno :-((((

No a xgamma mě funguje v X kách hned a vidím výsledek taky hned,
jednoduše si v x otevřu konzoli a nastavuji a hned vidim vysledek taky.

[petr na soban ~]$ xgamma -gamma 0.5
-> Red  1.000, Green  1.000, Blue  1.000
<- Red  0.500, Green  0.500, Blue  0.500
[petr na soban ~]$

|    ICQ    179223500                    |