zkusenost s 2.6.0 kernelem (Gentoo linux)

ondrakr ondrakr na volny.cz
Čtvrtek Leden 1 12:58:58 CET 2004

DD
Dovolte aby se s vami podelil o zkusenost s prechodem na jadernou vetev 2.6.
Po precteni clanku na  http://www.root.cz/clanek/1977 a par diskuzi na toto
tema , sem sice ocekaval nejake problemy ale kdyz jsem se dal do instalace
dost mne to prekvapilo. Vsechno to probehlo bez jedineo zadrhele na prvni
pokus a uplne standartnim postupem jako o kterehokoli predchoziho jadra.
Dokonce i nvidia driver funguje normalne :-).  Pouzivam Gentoo tedy jadro sem
stahoval pomoci emerge (vyresilo zavislosti) a kompiloval ze zdrojaku
samozrejme.

Jedina vada na krase je v tom ze mi v KDE nefunguje konzola. Nekde sem cet ze
to je zpusobene po prechodu na 2.6 fontem ale se zmenou fontu sem nepochodil
navic moc nechapu jak by jadro souviselo s fontem v KDE.