Mozilla Mail a vytacene spojeni

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 1 15:54:17 CET 2004

Dobr yden,

Mel bych zase par zacatecnickych dotazu.

kdzy mozillu pustim kdyz jsem pripojen na inet, rekne si o heslo k pop3
a vyzvedne mi postu.

Uz jsem prisel ne to, ze kdyz chci odeslat to co jsem napsal kdyz jsem
nebyl pipojen, musim ji to rict :(

No to by ale nebyl vsechen hnuj na dvore, ona potvurka kdyz spojeni
ukoncim (mozilla porad jede), pripojim se a chci vyzvednout postu,
proste nic nevyzvedne, musim z moozilly vystoupit a nastoupit :( pak ji
teprve vyzvedne. Nekdy (ne vzdy) do statusbaru napise resolving host.

Jak zabranit tomuhle vystupovani a nastupovani?

Dekuji, JL.