Mozilla Mail a vytacene spojeni

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Leden 1 16:18:19 CET 2004

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Dobr yden,
>
> Mel bych zase par zacatecnickych dotazu.
>
> kdzy mozillu pustim kdyz jsem pripojen na inet, rekne si o heslo k pop3
> a vyzvedne mi postu.
>
> Uz jsem prisel ne to, ze kdyz chci odeslat to co jsem napsal kdyz jsem
> nebyl pipojen, musim ji to rict :(
>
> No to by ale nebyl vsechen hnuj na dvore, ona potvurka kdyz spojeni
> ukoncim (mozilla porad jede), pripojim se a chci vyzvednout postu,
> proste nic nevyzvedne, musim z moozilly vystoupit a nastoupit :( pak ji
> teprve vyzvedne. Nekdy (ne vzdy) do statusbaru napise resolving host.

> [...]

Jednoduše co klepnout po tlačítku vyzvednout všechny nové správy, nebo
se přepnout do offline a potom znovu do online ?

Mělo by to chodit (nemůžu vyskoušet již se nepřipojuji modemem).

Jinak když jsem používal modem tak jsem linux mel nakonfigurován tak že
jsem měl vlastní smtp server takže všechny programy přistupovaly na můj
smtp server ze svého PC přes IP 127.0.0.1 a ten smtp server měl
nastaveno že to má předat smtp serveru mého providera.

Při připojení se spustil fetchmail který vybral schránky na internetu, a
nakopl smtp že se má pokusit o odesílání.

A vlastně s poštou jsem pracoval lokálně. Jinak skript pro odpojení od
internetu čekal než smtp vše odešle nejdéle max 30minut (jsem měl
nastavené aby když bude něco nedoručitelného se odpojil od internetu).

|    ICQ    179223500                    |