gprs ukonceni spojeni

Vlastimil Ott junk na e-ott.info
Čtvrtek Leden 1 22:32:16 CET 2004

Lukas Lehner wrote:
> zkusim, diky. jak se to vola? :)

pppd call gprs

> a kam dat subor gprs?

oba dva: /etc/ppp/peers/

> jenom pridam:  http://e-ott.info/stuff/gprs-disconnect

Neni treba, je tam jenom z principu. Spojeni se ukoncuje Ctrl-C.

> no, pri "bezne praci" tzn. trochu ssh trochu webu, muzu udelat treba i
> tech 700 hodin :)

No, ja jsem mel jenom 700 minut...;-)

> tak ze by me nekdo "sebrat timesloty" nehrozi.

O tom nerozhodujete vy, ale system eurotelu (nebo operatora obecne).
Nevim ted, jakou prioritu maji gprs prenosy, ale rozhodne nemuzete
spolehat na to, ze vas nevytlaci telefonni prenos, pokud se stane
velka havarka a bude potreba to uvolnit policii nebo zachrance. Je
fakt, ze hovory jedou jinou lajnou, ale jde o vytizeni linek.
Nenechaji to stahovacum, kdyz budou jini potrebnejsi.

> zkusim to rict jeste jednou:
> problemi jsou, pouze pokud s pocitacem nic nedelam. To nemusi znamenat
> ze nepracuje - viz
> stahovani iso (bylo to kvuli testum, aby linka bezela).

Rozumim. Tipuju chybu v telefonu. Zjistete si

1) jestli mate spravne nastaveni pripojovacich skriptu (hw parametry v
linuxu, pppd )

2) jestli mate aktualni firmware telefonu

Ty moje skripty funguje spolehlive, navody jsou na abclinuxu a ruzne
po netu.

--vo