bash PS1 \H neukaze FQDN

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Leden 2 08:54:02 CET 2004

On Thu, 2004-01-01 at 21:05, Ales Vizdal wrote:

> Ne v tom se nemylite, pokud PS1 nastavim s \h je tam pouze prvni
> komponenta hostname (definujeme-li hostname jako cele jmeno) a pokud
> zkusim \H, tak je tam fqdn.

Ne. PS1 vzdycky vypisuje jen obsah "/etc/hostname", coz neni totez, jako
`hostname -f` - a to druhe ja teprve povazuji za korektni FQDN.

> Nemelo by to mit zadne vedlejsi ucinky.

No tak mi ta zmena zablokovala spousteni programu (napr. Galeon vubec
nenabehl) a prestala mi fungovat mnou vyvijena SDL aplikace (misto X11
okna nabehla v AA). Dal jsem uz nic nezkousel a bleskurychle se vratil k
puvodnimu hostname.

Cili problem pro me zustava (po)otevreny.

Petr