problem s phpkem - obdobny problem - ducharina

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Leden 2 15:46:53 CET 2004

On Friday 02 of January 2004 10:44, you wrote:

> To neni problem, to je bezpecnostni opatreni:
>
> ; You should do your best to write your scripts so that they do not
> require
> ; register_globals to be on;  Using form variables as globals can
> easily lead
> ; to possible security problems, if the code is not very well
> thought of.
> register_globals = Off

DD,

 setkal se nekdo s tim, ze po prekuleni do roku 2004, prestal fungovat
"register_globals On". Na 100% muzu rici, ze 31.12.2003 ty stranky fungovaly
a 1.1.2004 uz ne, aniz by se na serveru cokoli menilo.

Vol'ake cudne ...

z.p.
--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu