MDK 9.1 a binarni aplikace z roku 98

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Leden 2 18:50:05 CET 2004

On Fri, 2 Jan 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> /lib/ld-linux.so.1

Ta aplikace je slinkovana s libc5. Musite si nainstalovat patricny balicek
(bude se jmenovat libc5, libc-old, libc5-compat nebo tak nejak).

Nedelejte zadne symlinky nebo nejake jine windows-like hratky s
knihovnami, nepomuze to (libc5 neni binarne kompatibilni s glibc, ktere
mate v systemu).

-- Honza Houstek