otazky

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Leden 2 18:56:56 CET 2004

On Fri, 2 Jan 2004, Jan Satko wrote:

> Som zabudol napisat, ze to chcem pre RH9.
> Nie je nijaky rozdiel v tom, ci mam pusteny SMP kernel alebo len
> standartny ? Samozrejme ma to zaujima na fyzicky jednoprocesorovom stroji.

Na fyzicky jednoprocesorovem stroji ma SMP kernel lehky overhead. Kdyz
budete chvili googlit, urcite najdete i nejake ty benchmarky.

Takze na UP stroj nema smysl davat SMP kernel, vyjimkou muze byt P4 s
podporou hyperthreadingu (tvari se jako dva virtualni procesory), ale
zalezi na konkretni situaci, jestli se to vyplati (SMP prinasi overhead a
potencialni problemy).

-- Honza Houstek