Re: ATI ovladace fglrx - spotreba pameti

Ondřej Prokop novogear na seznam.cz
Pátek Leden 2 19:48:42 CET 2004

Nainstaloval jsem si nove ovladace 3.7.0 - vysly 30.12.2003,
rychlost se mi zvysila z 130fr/sec na 310fr/sec, AMD XP 1700,
Radeon 9200, SIS 735
Postupoval jsem podle navodu
http://www.rage3d.com/content/articles/atilinuxhowto/Linux_ATI.html
DRI v kernelu nemam, agpgart ano jako modul - pouzivam parametr
UseInternalAGPGART = "no"

Pamet mi to zere porad, jde videt ze to je modulem fglrx, ale
proc to potrebuje tolik pameti nevim, zadnou chybu to nehlasi
a funguje to.

Mam vsak dalsi problem pokud napr. spustim fgl_glxgears tak
se mi na obrazovce zacne objevovat takove ruseni, jako napriklad
kdyz mate spatnou antenu na televizi. Kdyz spustim Quake III,
tak normalne nabehne, ale na obraz se neda vubec divat.

Nevite co s tim?

Diky

Ondrej Prokop