sony f828 + slackware

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Sobota Leden 3 13:26:19 CET 2004

Dne Fri, 2 Jan 2004 18:09:31 +0100 napsal/-a Petr Sigut
<linux-konference na seznam.cz> zprávu následujícího znění:

> Dobry den,
>
> mam novy digitalni fotak sony F828 (hec:)
> a jsem mozna uplne natvrdly, ale neumim z toho dostat fotky do linuxu,
> ve winech to naslo kartu jako novy disk... Kdysi jsem mel IXUS V2 a
> fungovalo to v pohode, tak nevim proc ted ne...
>
> no a kdyz dam
>  mount /proc/bus/usb/
> tak dam jsou jen 2 soubory:
> devices
> drivers (F3 v MC : usbdevfs
>          hub
>          usb-storage)

A co mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/floppy

Mam fotak taky od Sony a chodi bez problemu v jadrech 2.4.x, jen v
2.6.0-testx to nechodilo, stable sem jeste ani nezkousel, ale ted v novym
pripravovanym 2.6.1 je hodne patchu na USB, tak uz snad prejdu na novy
jadro.

Mas default jadro, nebo nejaky svoje? Musi se o to postarat genericscsi,
aby to slo pres to sda1

Tomas