prikaz na vzdalenem pocitaci

Jaroslav Jirásek jirasek na sauron.cz
Sobota Leden 3 15:05:17 CET 2004

> Predpokladam ze ctete vzdalene pocitadla a neco s tim delate, nebylo by
lepsi
> to nejak periodicky cpat z x.x.x.x k vam?

Asi jo, ale nejsem si jisty, jak by to bylo s delsim casovym usekem,
rozjizdelo by se to. Musel bych to jeste presne domyslet, jestli by
mi to vadilo. Pokud ty data budu sbirat z jednoho pocitace dotazem
na ostatni, tak tohle nebezpeci nehrozi, proto bych radsi zustal u moji
varianty.

Jisty ale je, ze to potrebuju zrychlit, zda se tedy, ze budu muset jit
jinou cestou, nez pres ssh. Jak by jste to resili? Nekdo zde navrhl
SNMP, nic mi to nerika, du zhavit google...

Dik, Jarda