Updaty na WhiteBox (was Re: Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Leden 4 17:10:19 CET 2004

On Sat, 13 Dec 2003, Milan Kerslager wrote:

> Na server bych (RH-like) spise doporucil http://www.whiteboxlinux.org,
> protoze to je prelozeny RHEL 3 (Red Hat Enterprise Linux) a k tomu budou
> vychazet zdrojaky oprav celych 5 let primo od Red Hatu. WhiteBoxLinux je
> binarne identicka distribuce (resp. distribuce prelozena z identickych
> zdrojaku), jsou pouze odstranene prvky s ochrannymi znamkami.
> Ja si to davam vsude. Updaty jsou tady:
> http://ftp.pslib.cz/pub/linux/whiteboxlinux.org/updates/testing/

Tyhle updaty delate nejak automaticky prekompilovanim updatu ktere vyda
RH, nebo rucne?
Zajima mne to predevsim proto, zda-li se na ne lze spolehnout i kdyz
napriklad budete na dovolene, atd.

Samozrejme stejna informace mne zajima i pro oficialni updaty ktere bude
vydavat autor.

Diky.

--
JiKos.