sony f828 + slackware

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Leden 4 18:56:35 CET 2004

On Sun, 4 Jan 2004, Petr Sigut wrote:

> Tady byla prvni velka chyba, mel jsem to vyple v BIOSu, nedavno jsem to
> vypinal, proc, to uz nevim...

No vida ...

> ted se normalne usb-ohci zavede pri startu, pak rucne zavedu i
> usb-storage.

O to by se mel postarat hotplug. Nicmene zkazit se tim snad nic neda.

> Pri pripojeni fotaku v dmesg pribyde tato hlaska:
>
> usb.c: USB disconnect on device 00:02.0-1 address 3
> hub.c: connect-debounce failed, port 1 disabled

Tohle vypada podezrele.

> hub.c: new USB device 00:02.0-1, assigned address 4
> usb.c: USB device 4 (vend/prod 0x54c/0x10) is not claimed by any active
> driver.

Tohle mi obcas s USB flash diskem taky pise a moc to nechapu (tim driverem
je snad myslen usb-storage, urcite ne host controller). Kazdopadne na
funkci to vliv nemelo.

Jste si jisty, ze ten fotak umi mass-storage?

-- Honza Houstek