sony f828 + slackware

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Leden 4 19:47:02 CET 2004

On Sun, 4 Jan 2004, Petr Sigut wrote:

> Ne, ja ani moc nevim co to je... ale jak s nim teda jinak komunikovat,
> ja myslel, ze mass-storage znamena to, ze to pripojim jako disk.

Jo, presne tak, pripoji se jako blokove zarizeni a navic standardni
zpusobem. Vyrobce fotaku, kteri to ani dnes nepodporuji, je treba nakopat
do prdele (nastesti jich ubyva).

Jednou z moznosti, jak overit, jestli to umi mass-storage, je pripojit do
do Windows 2000/XP a podivat se, jako co se to ohlasi, pripadne prohledat
CD s drivery pro Windows (pokud tam budou jen drivery pro Win98, tak to
bude mass-storage, pokud tam bude neco netrivialniho i pro novejsi
windows, tak to pouziva nejaky proprietalni nesmysl).

> Pokud vim, gphoto2 ho nema v databazi...
> Jak teda z toho jinak dostat ty fotky?

Pokud to neumi mass-storage ani gphoto, tak tezko. Kupte si za 500 korun
USB ctecku karet.

-- Honza Houstek