Konfigurace LINUXU a FTP

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Leden 5 09:53:37 CET 2004

> Nic takového jsem na mašině nenašel. Tak jsem zkusil postit
> instalaci ještě jednou s pravomocemi SU pod uživatelem ROOT
> to hodí hlášku viz níže. Po skončení mi to hodí tuto hlášky:
>
> [beny na DELTA wu-ftpd-2.6.1]$ ./build install

Co to? Co to? Nepsal jste, ze mate RH8? Tak proc takove opicarny?
Pokud jeste funguje up2date pro RH8, tak staci:
up2date wu-ftpd
nebo lepe
up2date vsftpd (pokud to nemusi byt nutne wu-ftpd)

Pokud uz up2date pro RH8 nejede, tak staci najit posledni rpm pro RH a
nainstalovat.

No a potom ma RH takovy pekny prikaz:
ntsysv
a staci vam jen zaskrtnout, co chcete spoustet po startu.

TNX