samba a pristupova prava

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 5 10:38:34 CET 2004

Dne Mon, Jan 05, 2004 at 10:21:33AM +0100, Matejcek Petr napsal:

>          path = /mnt/data/skupiny
>          browseable = no
>          create mode = 777
>          directory mode = 777
>          valid users = @admins
>          write list = @admins
>
> ale kdyz z windows nahraju na sitovy disk libovolny soubor tak ma
> pristupova prava : -rwxrw-rw-  ale ja potrebuji -rwxrwxrwx

Vzhledem k tomu, ze vetsina lidi na souborech, ktere sdili po siti,
nepotrebuje mit zadna x-kova prava, tak se ty  bity pouzivaji na mapovani
atributu hidden a system a archive, ktere unix nezna a tak je neni kam
ulozit.

Prostudujte si parametry map hidden, map archive a map system, nicmene tak
na 90% si  myslim, ze ten dotaz mel znit jinak, protoze nastavovat vsem
souborum nucene x bity zni dost scestne.

zdravim
dan