Linux - Terminal server pro sitovou DOS aplikaci ve FoxPro?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Leden 5 15:56:33 CET 2004

On Mon, Jan 05, 2004 at 03:28:12PM +0100, B.Duda wrote:

> Jde mi především o to, ze stavajici novell v pripade databazi 100MB je
> pomaly, resp. Sit na 100mbps při 25 stanicich je pomala. Predstavoval bych
> si to tak, ze by to jelo primo na terminal serveru a stanice by jeli sup,
> sup. Akorat bych to nerad realizoval na MS Terminal serveru vzhledem k cene.
>
> Jde to realizovat na linuxu?

Ano, něco podobného už jsem dělal. Zřídíte uživatelům účty na linoxovém
stroji a při přihlášení (např. PuTTY) se jim automaticky spustí příslušná
aplikace pod dosemu. Pokud tedy samozřejmě ta aplikace pod dosemu funguje.
Ale spíš bych se zamyslel nad tím, zda je v tomto případě (100 MB databáze
a 25 konkurenčních spojení) FoxPro opravdu tou správnou volbou.

                                                           Michal Kubeček