Pomalý tisk na HP LJ 5L/6L

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Leden 5 16:26:34 CET 2004

Dobrý den,

mám na notebooku MDK 9.2 v zásadě v továrním nastavení. Dvě tiskárny HP
LaserJet 5L a 6L jsou připojeny přes LAN pomocí obdoby HPJetDirectu od
SVECu. Ten SVEC má tři LPT výstupy, na jednom je 6L na druhém je 5L.
SVEC má svou IP adresu 192.168.1.9.

Tisknu přes CUPS, kde jsou tiskárny nastaveny takto:
6L: Device URI: socket://192.168.1.9:9100/
5L: Device URI: socket://192.168.1.9:4020/

Použitý ovladač je hpijl.

Tisknou v pořádku, správně česky, ALE hrozně pomalu. V zásadě rychlost
odpovídá 1-2 stranám za minutu. Je zcela jedno z jaké aplikace, ať již
OOo nebo mozilla, či konqueror. Tisk z adobe acrobatu funguje nejhůř,
někdy se nevytiskne vůbec nic.

Podle toho co jsem pročetl, s tím vcelku nic neudělám, protože tiskárny
neumí postscript, mají malou paměť, takže než si přechroustají tiskový
výstup, tak jim to prostě trvá. Nebo je možnost jak to urychlit?

Jediné co trochu pomohlo je snížit rozlišení na 300dpi, ale ten výstup
je pak hodně škaredý a pro odchozí poštu nepoužitelný.

Děkuji za radu.

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz