Fedora 1: problem s https

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Leden 5 16:34:06 CET 2004

Dobry den,

Dnes jsem narazil na podivny problem, preinstaloval jsem si pocitac,
byla tam Fedora s nejnovejsimi updaty plus nejake doplnky z
freshrpms.net (pres apt), je tam i nyni (ale pouze s nejnovejsimi
updaty).

Nyni se mi vyskytl nasledujici problem:

Pokud se pokusim pripojit k https z mozilly nebo epiphany browseru,
nedostanu zadnou chybovou hlasku, ale vubec nic se nestane, tj. zustane
zobrazena puvodni stranka. Mam jeste doinstalovan galeon (z rpm Yenyi
Kasprzaka) a ten funguje uplne bezchybne.

Zadny firewall tam nastaven neni, pred preinstalaci mi to nedelalo.
Zadne podivnosti jsem po preinstalaci nestacil udelat, protoze jsem
chtel, aby to bylo co nejstandardnejsi a nebyl problem se stabilitou
galeonu a epiphany, jako pred tim.

Nesetkali jste se s tim nekdo?

Vubec netusim, jak to mohu testovat, kde hledat chybu.

Zkousel jsem google, ale nic me tam nezaujalo.

Pavel