Linux - Terminal server pro sitovou DOS aplikaci ve FoxPro?

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Pondělí Leden 5 16:34:37 CET 2004

On Mon, 5 Jan 2004 15:28:12 +0100
"B.Duda" <b.duda na rubicon.cz> wrote:

> Zdravim, rad bych se zeptal zda by slo nahradit server OS novell bezici
> ciste jako fileserver na který pristupuji stanice MSDOS a spousti z nej ucto
> Melzer (foxpro) terminal server z linuxem?
>
> Jde mi především o to, ze stavajici novell v pripade databazi 100MB je
> pomaly, resp. Sit na 100mbps při 25 stanicich je pomala. Predstavoval bych
> si to tak, ze by to jelo primo na terminal serveru a stanice by jeli sup,
> sup. Akorat bych to nerad realizoval na MS Terminal serveru vzhledem k cene.
>

> Jde to realizovat na linuxu?

ok

foxpro a aplikace jede pomalu ...
a znate uzke hrdlo ?

-> server,sit
  -> server ? disky, sitovka, OS ?
  -> sit je switchovana nebo placata (vy....hubovana ?)

ja nevim ale napred je potreba lokalizovat problem a potom resit
ne skakat z kamene na kaamen ...

zkousel jste to reindexovat kdyz je na siti jen server a vase stanice ?
koukal jste na vytizeni sitovky... pocty kolizy na drate, atd.....
na io u disku, pamet ... co ja vim ...

mi nerikejte ze 25 FS klientu dokaze zahltit swistenou 100ku ...
mozna server to jo ...

nevim .... muj nazor

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)