Terminal server

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Leden 5 16:55:43 CET 2004

On 05. Jan, 10:14 AM CET, Jiri Pidrman <jpidrman na volny.cz> wrote 19 lines:

> Ano mozne to je. Ve Windows potrebujete nejaky emulator Xwindows (neznam,
> nepouzivam). V Linuxu je Xwindows standardnim grafickym prostredim, takze
> nepotrebujete uz nic vice. A pak staci presmerovat aplikaci tam kam chcete
> (promena DISPLAY).

Myslím, že jste při své odpovědi nepochopil přesně dotaz. To, co funguje v X
není přenášení jen tlačítek nebo změn obrazovek. To umí technologie Terminal
Server od MSFT nebo lepší nádstavba od Citrix Systems s názvem MetaFrame.
Myslím, že XWindow skutečně nepřenáší jen změny obrazovek a údery klávesnice
na server z terminálu.

MK