Pomalý tisk na HP LJ 5L/6L

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Leden 5 20:26:35 CET 2004

Daniel Hrbac wrote:

> Dobrý den,
>
> mám na notebooku MDK 9.2 v zásadě v továrním nastavení. Dvě tiskárny HP
> LaserJet 5L a 6L jsou připojeny přes LAN pomocí obdoby HPJetDirectu od
> SVECu. Ten SVEC má tři LPT výstupy, na jednom je 6L na druhém je 5L.
> SVEC má svou IP adresu 192.168.1.9.
>
> Tisknu přes CUPS, kde jsou tiskárny nastaveny takto:
> 6L: Device URI: socket://192.168.1.9:9100/
> 5L: Device URI: socket://192.168.1.9:4020/
>
> Použitý ovladač je hpijl.

zkuste poslat nejaky tisk (v PCL) primo na tiskovy server
192.168.1.9:9100. netcat vam s tim pomuze.

Je to porad stejne pomale?

> Tisknou v pořádku, správně česky, ALE hrozně pomalu. V zásadě rychlost
> odpovídá 1-2 stranám za minutu. Je zcela jedno z jaké aplikace, ať již
> OOo nebo mozilla, či konqueror.

nejprve zjistete kde je to uzke misto.
- z app do tiskove fronty
- rendering do PCL
- posilani po siti
- zpracovani v tiskarne

Tisk z adobe acrobatu funguje nejhůř,
> někdy se nevytiskne vůbec nic.

za to nejspis muze spatna interpretace PDF. Tady by zrejme pomohl pouze
jiny ovladac.

> Podle toho co jsem pročetl, s tím vcelku nic neudělám, protože tiskárny
> neumí postscript, mají malou paměť, takže než si přechroustají tiskový
> výstup, tak jim to prostě trvá. Nebo je možnost jak to urychlit?

vam to jde po lokale (primo na /dev/lp0) take pomalu?

> Jediné co trochu pomohlo je snížit rozlišení na 300dpi, ale ten výstup
> je pak hodně škaredý a pro odchozí poštu nepoužitelný.

Dan