2.4.24 - chyba?

Pavel harry_x Palát harry_x na babylon5.cz
Úterý Leden 6 00:49:51 CET 2004

> Kdyz je o tom rec...je to jen moje blue monday nebo by to opravdu mremap()
> chtelo odhmyzit mnohem dukladneji? Treba mi neni jasne, jak to zvladne
> pokus premapovat kus pameti do mista, kde uz nejaka vma je a treba jich je
> dokonce vic nez jedna. Nebo co to udela, kdyz selze move_page_tables(),

ad 1) Pri pokusu o premapovani pameti jadra by afaik melo selhat
find_vma() a tudiz funkce by se mela chovat korektne. Nebo se pletu?
Tomuhle jsem zatim moc pozornost nevenoval.

Pavel Palát
 --
Pavel "harry_x" Palát
    harry_x na babylon5.cz

    The only way of finding the limits to the possible is by going beyond them to the impossible
                                                  Arthur C. Clark