pri bootu z cd nenabehne instalace

Antonín Fujera Fujera na seznam.cz
Úterý Leden 6 12:11:46 CET 2004

Dobry den,
mam doma comp( Athlon 2400+, 512MB, 80GB HD,Gforce4 MX viz priloha) a p=
okousel jsem se na nej nainstaloval Mandrake 9.0 pri bootu z CD mi to p=
ri vypisu z jadra hazi hlasky :

Hda:lost interrupt
Hdc:lost interrupt
Hdd:lost interrupt

pak to jede dale, ale pri spousteni instalace to zatuhne. Stejne trable=
jsem mel pri instalaci SUSE 7,3 live cd.
Zkousel jsem pouzit( v mandrake) k bootu jadro 2.2 a instalace normalne=
nabehla nicmene jsem po instalaci nebyl schopen spustit mandrake.
Pro uplnost Posilam jako prilohu zazipovany Html soubor s podrobnym pop=
isem vsech komponentu.

Jo a jeste jedna vec: Jak je na tom linux a LBA. V manualu od desky jse=
m nasel ze Unixy a LBA se nemaji radi. LBA mam zapnute.

Jestli nekdo vite, co s tim, tak napiste. dik Tonda
SkodaOctavia nyni se zvyhodnenim az 90.000,- Kc! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=68740%26url=http://www.skoda-auto.cz/action/fast