nastaveni tunelu

Matejcek Petr konference na crhov.komfi.cz
Úterý Leden 6 13:49:36 CET 2004

mate pravdu cipe zavedeny neni a nedari se mi ho tam nejak dostat

kdyz ho dam pomoci modprobe -a cipcb natahnout tak napise ze nemuze cipe
nalezt :-( pritom jsem ho nainstaloval z balicku cipe-1.4.5-9.i386.rpm

jednu zradu tusim v tom ze v /lib/modules/ jsou dva adresare  2.4.17 a
2.4.7-10  a on ho asi hleda v tom prvnim a   instaluje ho asi do druheho

poradi prosim nekdo jak na to ?