tool na nahledy obrazku fixni velikosti

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Leden 6 15:25:00 CET 2004

Jaroslav Lukesh wrote:
: Dobry den,
:
: mel bych takovou specialni prosbu. Mqam udelat nekolik set nahledu
: velikych 200x133 px obrazku velikych vseljak ruzne (i dddlllooouuuhhheee
: panoramy). A samozrejme nejak automaticky, tedy pustim chytry
: program/skript a za hodinu se vratim a je hotovo.

	convert umi delat to, ze obrazek vtesna do zadaneho obdelniku
(pri zachovani pomeru stran).
:
: Zatim vsechny thumbnailovaci programy se chovaly tak, ze obrazek
: zmensily na nejvetsi spolecnou velikost, aby jej neorezavaly. Ja ale
: chci nejmensi spolecnou, a oriznout.
:
: Neresil jste to nekdo, nebo nevite jak se to jmenuje?
:

	Myslim ze napsat neco takoveho pomoci convert, identify a par
radku Perlu neni problem.

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |