Re: Pomalý tisk na HP LJ 5L/6L

Dan B Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Leden 6 15:46:49 CET 2004

Od (From): "Daniel Hrbac" <talk na advokati.biz>

> na win s orig. ovladačem jsem vygeneroval soubor k tisku a tenhle poslal
> jako nc 192.168.1.9 4010 < pokus a tisklo během 5-6 vteřin.
>
> já bych asi teda typoval chybu renderingu pcl. i když to je blbost,
> protože lokálně přes lp0 to tiskne taky rychle. tak nevím.

Tak postupte dal.
Ted vite ze v sitove komunikaci to nebude (HW vec), tiskovy server je take v pohode.
Rychlost renderingu do PCL snadno vyzkousite kdyz pustite neco do tisku a sledujte, za jak dlouho se render dokonci. Predtim jeste dejte spool do suspend domu aby se vam do toho neco nepletlo.

CUPS ma urcite i nejake debug options. Zkuste novejsi verzi - jestli je.

Novy (nebo jiny dostupny, HPLJ PCL je preci jen "standard", takze nejaky obecny PCL driver by mohl fingovat taky) PCL ovladac by mozna stal za uvahu - uz kvuli tomu tisku z PDF. Treba http://gimp-print.sourceforge.net/

Dan

Licitovat nejvyhodnejsi nabídku je postavene na hlavu! Skoda Fabia nyni se zvyhodnenim az 50.000 Kc!http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=68739%26url=http://www.skoda-auto.cz/action/fast