OT: Zazitek...

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 6 19:16:40 CET 2004

Tak. Sotva jsem se stal cerstvym uzivatelem (ano, skutecne, uzivatelem,
nikoli pouhym linuxovym integratorem co jinak dela na woknech!), malem
mi tux zatuh.

Spustil jsem convert s parametrem -resize --alias gauss na parmegovy EPS
obrazek. Hezky chroichtal, na muj vkus az moc dlouho (vim jak dlouho to
dela photoshop), ale nechal jsem to byt, nebot vim, ze gausse ani
photoshop pri resize neumi. A gauss je potvurka hodne narocna (u zvuku
resample 44->22kHz s gaussem mi to na starem stroji delalo nekoliksetx
tak dlouho nez byla delka vzorku).

Tak pul hodiny to chrochtalo, delal jsem dal, no a pak najednou Xy
prestaly reagovat, s mysi kdyz jsem pohnul, tak stala, a po 5 vterinach
trochu poskocila...

No co vas budu napinat. Hmatnul jsem na opici trojhmat ctrl-alt-F2 kde
jsem mel otevrenou rootovskou konzolu. Nic. Hmatal jsem dal, pak jsem to
vzdal a sel na veceri.

Po veceri prijdu zkontrolovat tucnaka, nez se rozsviti monitor, zkousim
numlock (zvyk z oken - zkouska jestli system zije), ten reaguje, po
chvili vidim i blikajici kurzor, dam top, 77% idle, svap i pamet
vypadaji zhruba jak predtim, zombiky mam dva (pppd), prepnu se o Xu a...
zase nic. Tak zpatky na konzolu, pozabijel jsem zrouta mozillu (mel
skoro ctvrt giga a to jsem mel pusteny jenom mozilla-mail klienta!),
prepnu do Xu, zase nic...

Prisel na radu konqueror (kurnik, ani jsem nevedel, ze jsem jich mel
pustenych skoro 20), pohled do Xu mi prozradil, ze se system zcela probral.

Hledam, hledam, nemuzu najit vmware... Potvurka se mi zaroloval do
listy, asi jak jsem zbesile klikal a ono se nic nedelo. Uf, oddechl jsem
si, rozdelana prace v padavych woknech nezmizela. Convert mel nejakou
blbou pripominku ze ma nejaky rozsypany caj undefined a spolecne s gv
skoncil.

Ale Tux mi jede dal!

Omlouvam se. Vim, ze spoustu lidi svyma OT primo se*u, ale tohle mi fakt
nedalo. Priznam se bez muceni, prekvapilo me to tak moc, ze jsem se s
vama musel podelit. Treba si na to jednou vzpomenete kdyz uz budete
sahat po tlacitku reset na tuxpixle...

Mejte se se svymi tucnaky krasne,

JL.