iptables a pocitani sitoveho provozu pro jednotlive uzivatele

Petr Duchon pduchon na chello.cz
Úterý Leden 6 22:46:54 CET 2004

Mam problem: potrebuju pocitat pocet prenesenych bytu (vcetne

>Obavam se, ze oni uzivatele nebudou na tom serveru, kde se to bude
>pocitat. Ale pokud ano, tak jste poradil dobre...

vsichni mereni uzivatele budou lokalni. ale stale se mi moc nechce
definovat separatni chain pro kazdeho uzivatele.