Updaty na WhiteBox (was Re: Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server)

Úterý Leden 6 23:28:03 CET 2004

On Tue, Jan 06, 2004 at 04:19:49PM +0100, Jirka Kosina wrote:
> Zdravim,
>
> Posilal jsem tento mail pred par dny do konference, ale zapomel jsem Vas
> uvest v CC:, coz byla vzhledem k tomu ze je urcen predevsim Vam chyba,
> omlouvam se, a timto mail jeste forwarduji.

Build byl vytvoren poloautomaticky v chroot prostredi (tj. na normalnim
serveru mam v extra adresari plnou distribuci, do ktere presunu baliky,
cronova davka je prelozi a v pripade chyby posle mail). Takze by melo
stacit dopsat automaticky push a pak vystaveni :)

Jsem ted trosku hodne casove pretizeny, ale mam temer dokonceny clanek s
popisem, jak se to vsechno da udelat (krok po kroku).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz