Linux - Terminal server pro sitovou DOS aplikaci ve FoxPro?

Jan Nemsak janko na janko.sk
Středa Leden 7 09:53:58 CET 2004

On Mon, 2004-01-05 at 20:54, Jaroslav Lukesh wrote:

> tip: namontujte tu lokalni sambu do lokalniho FS :o)
To nefungovalo, resp. problem je v tom, ze v dosemu sa disky pripajaju
cez lredir a ten nema ibplementovayu taku funkcnost ako samba, keby bol
pre dosemu napisany nejaky driver pre sietovku, tak by siel pod nim
rozchodit nejaky LAN manager, a pripojit to z ozajstnej samby, ale nie
je... (a bolo by to aj dost nesikovne riesenie pre terminal server,
kazdemu uzivatelovi robit virtualnu sietovu kartu)
j.

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311