Fedora 1: problem s https

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Leden 7 11:22:05 CET 2004

V Út, 06. 01. 2004 v 15:53, Milan Kerslager píše:

> Mate mod_ssl? Posloucha Apache na portu 443 (netstat -pant | grep 443)?
> Objevuje se neco v logu Apache (pri staru, pri pozadavku)? Funguje to ze
> sousedniho Linuxu pomoci links https://server?

Upresneni:

Server funguje bez problemu niz nekolik mesicu. Pripojujeme se k nemu
(http i https) ruznymi klienty, tj. MSIE, Mozilla (win i linux), galeon,
epiphany, ...

Problem je na jedinem klientskem pocitaci, ze ktereho se po ciste
instalaci Fedory s updaty nemohu pripojit k danemu serveru k https
(popis viz vyse) pomoci mozilly a epiphany. Pomoci galeonu se pripojuji
bez problemu.

Jedinou "divnou" vec, kterou jsem udelal, ze jsem do
/usr/share/ssl/cert.pem pripojil vlastni CA autoritu, coz by snad nemelo
mit zedny vliv ne?

Hlavne potrebuji informaci, zda se to da nejak trasovat.

Pavel