ATI Radeon ovladace fglrx 3.7.0 - problem s obrazem pri 3D akceleraci

Tomáš Chaloupka chalucha na centrum.cz
Středa Leden 7 14:32:22 CET 2004

Dne Wed, 07 Jan 2004 12:46:03 +0100 napsal/-a NOVOGEAR
administrator na novogear.cz <administrator na novogear.cz> zprávu následujícího
znění:

> Pouzivam tyto ovladace, funguji bez problemu
> (az na spotrebu pameti), ale pri 3D akceleraci
> vznika na obrazovce "sum" viz foto 468kB na
> http://www.sweb.cz/samba/ati.jpg
> Nevite co s tim?
>
> Slackware 9.1, ATI Radeon 9200, kernel 2.4.23,
> XFree zkonfigurovano programem fglrxconf
>
> Dekuji
>
> S pozdravem
>
> Ondrej Prokop

Zdravim,
bohuzel vam neporadim, ale mam naprosto stejnou grafiku, distribuci
(current), jadro a i ovladace a tento jev jsem nezpozoroval, vse funguje
bez potizi. Jen mi nefunguje xawtv pres overlay, takze pouzivam tvtime,
ktere zase kdyz zapnu, tak se mi v liste nad nekterymi okny zobrazi taky
neco podobneho jako vas sum, v zelenem provedeni, ale jen v te liste nad
oknem, nikde jinde. 3D akcelerace je bez problemu.
Rozliseni pouzivam 1280x1024x24 v 85Hz
Chipset KT133A

Tomas